۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵

امروز برگزار می شود؛

رونمایی از مجموعه کتابهای آرمان‌شهر اسلام در جشنواره آیات

رونمایی از مجموعه کتابهای آرمان‌شهر اسلام در جشنواره آیات

مجموعه کتابهای آرمان شهر اسلام امروز شنبه 19 اسفند در دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های برخط قرآنی آیات به دست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه کتابهای آرمان شهر اسلام از منظر قران، مجموعه ای پنج جلدی است که در آن بر اساس آیات قرانی شاخصه های شهر اسلامی در ابعاد مختلف از رفاه اجتماعی گرفته تا سبک معماری و حتی جایگاه ارتباطات انسانی مشخص شده است.

دراین مجموعه کتاب نفیس که از نظر سبک نگارش و تالیف سابقه انتشار آن وجود نداشته، سعی شده است علاوه بر مطالعات تطبیقی، با ظرافت و لطافت منحصر به فرد تفاوت دیدگاه های ادیان مختلف درباره  شهر و فرهنگ حاکم بر آن برجسته سازی شود.

این مجموعه ارزشمند با حمایت اداره کل ارشاد استان تهران از سوی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و به همت حجت الاسلام سعیدرضا عامل، ریاست وقت این دانشکده  به همراهی تیم بیست نفره پژوهشی، تالیف و تدوین شده است.

بر اساس این گزارش؛ مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های برخط قرانی آیات به همت اداره کل ارشاد استان تهران با حضور مسئولان لشکری و کشوری، امشب از ساعت 18  تا 21  در مرکزهمایش های برج آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 2014684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha